Rahsia Bantal Korang....

ni gambar hiasan..bantal ni sesuai utk org yg suka berangan hahaha

1) Memeluk Bantal

Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal

Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal

Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal

Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

6) Tidak punya bantal

Kasihan betul... pergi kedai belilah satu

23 comments:

IxoR@ said...

bantal bucuk....?

hehehee....

iEn said...

fuyooo... advance tul bantal tu.. ien nak! ien nak!

lixdo said...

kalsu peluk banyak bantal apa citer pulak ?

aien~s corner said...

aien no1 klu kt hostel..

no 3 klu kt umh! yeah! hehehe

ZARA 札拉 said...

pergh!!

kalau bantal camtu..mau bikin onar bagi org2 yg dah kawin~ hahahaha~

zamdotcom said...

oho..
lawa sungguh bantal tuh ^^
seronok dpt tido atas riba..keh keh


p/s: lebih suka bantal peluk

zamspotte said...

kalau tidur malam... bangun pagi bantal mesti ada bawah katil... apa alamtnya tu??

Nak beli satu bantal cm dlm gambar... kat mana leh dapat??

xiiinam said...

Kalau suka isap bucu bantal?





Heh..heh..heh...

Chekgu BaniHassim said...

aku bygkan keempukan riba wanita2 itu...
riba mak pun best gak...
huhu

Chekgu BaniHassim said...

dikir barat dlm bhs arab ni pun tgh in kat sekolah aku...
jenuh dorg berlatih..

Zamz said...

ixora bantal bucuk tak masuk mana2 kategori hehe

Zamz said...

ien bantal tu sesuai utk lelaki je hehe

Zamz said...

lixdo kategori no 2 kan

Zamz said...

aien camtu plak ek

Zamz said...

zara kat rumah je org tak nampak takpe hehe

Zamz said...

zamdotcom bantal tu mmg sesuai utk ko hehe

Zamz said...

zamspotte cam kat jepun je tu..diorang kan suka invent yg pelik2

Zamz said...

xiinam..bucu bantal? konpem bantal bucu tu eee

Zamz said...

chekgu bh riba mak mmg spesel laa tak sama dgn bantal tu..

Zamz said...

checkgubh serba boleh la ko ni

Idalara said...

eh..ada bantal gitu rupe ke..
ish,ish...ida suka tido peluk bantal..anak2 tido tk berbantal..sbb lari dr bantal..

Zamz said...

hehe ada la ida..kat msia tak penah jumpa lagi

::AnEp:: said...

huhu..ade jg bantal bucuk cm 2..huhu..

Post a Comment