Turn Diorang Sudah...Bila Pulak Turn Kita Agaknya

gambar dari kosmo

dlm kecoh2 MJ meninggal baru2 nih dan ramai gak yg bersedih dgn pemergian superstar tuh..

aku terpikir gak senangnya nak meninggal skrg ni..takde sakit takde apa tetiba je meninggal

baru2 ni gak abg aku yg baru umur 40an kat kg pun kena serangan jantung..first time la kena..terus mlm yg kena tu jugak dr masukkan balloon sbb ada blockage dlm salur darah..

alhamdulillah sumenya selamat

cuma terpikir gak kalau org lain boleh kena kita pun boleh kena camtu kan

cuma selalunya aku rasa aku takkan kena benda camtu...aku selalu rasa yg aku akan terselamat dari benda2 yg tak diingini...

aku tak sure samada aku sorang je yg terpikir macam tu..ataupun sume org pun mmg pikir benda yg sama

apa2 pun ajal maut ditangan Allah..cuma bila je kita tak tau kan

doa aku...kita sume biarlah beriman dalam apa jua keadaan pun

11 comments:

iEn said...

rasa sunyi ja tanpa mereka.

Zamz said...

dlm kubur sok2 lagi sunyi huhu

intan.dayana said...

hmph..sile bersedia dgn segala kemungkinan.

Zamz said...

intan..nak cakap bersedia tu agak mudah..tapi nak betul2 bersedia tu yg rasa tak confident memanjang hehe

Encik Azizan said...

siap sedia dr awal...mmg btol,kite xtaw ble mse tu akn tibe

meo188 said...

wah insaf sye... :p

erie said...

ajal maut di tgn ALLAH..
jadi kita kena bersedia dgn apa cara sekalipun...

Zamz said...

yelah en azizan..sedia jgn tak sedia

Zamz said...

meo insaf ekk baguss hehe

Zamz said...

betul erie..stujuk

::AnEp:: said...

kite insaf same2..

Post a Comment