5 Juta Rakyat Msia Berisiko Dijangkiti H1N1

aku rasa statement ni buat sume org panik...apa2 pun berhati2 jelah jgn sampai jadi kenyataan plak

11 comments:

love is forever said...

kerajaan patut wajibkan semua org pakai topeng ni...sebab ada yg malu nak pakai....heh!

Zamz said...

tak tau la malu ke apa..tapi tadi mmg tak ramai pun yg pakai..org yg pakai mmg nampak pelik sikit la hahaha

love is forever said...

mungkin pelik rrr sebab macam jadi doktor bedahlah pulak bila pakai topeng tu, so pembuat topeng kena pelbagaikan corak topeng..ala2 power ranger atau sebagainya lah..hehe

Tirana said...

memang menakutkan...

meo188 said...

oh yeah!!!!!!!!!!!

Semua akan jadi zombie!!!!!!!!

Precious said...

Uhhh uhhh ... adusssss!!

Zamz said...

ada la fina topeng2 camtu kena cari je..tapi sama je kan kalau dah tak nak pakai tu taknak pakai jugaklah

Zamz said...

tulah tirana kalau tak jaga betul2 kan 20% tuu

Zamz said...

haha meo ko suka ek hehe

Zamz said...

kenapa tu precious

LuVidA^^ said...

segan nak pakai.
rimas idung pon ade.
:)

Post a Comment