Jalan2 Rimas2...

18 comments:

Myza Pesona said...

Kalau dah rimas, jalan-jalan, duduk je kat umah!Taklah rimas sbb tak payah nak pakai topeng muka macam tu!

Zamz said...

myza kalau ikutkan hati mmg nak dok rumah je..tapi karang dapur plak tak berasap..
perut masuk angin..
penyakit lain plak yg hinggap hehe

MakanMalaya said...

selamba la makan kfc pun pakai topeng
ayam tuh dah sembelih halal la. haha

imHepPie said...

salam incik doc huuuu...

Chekgu BaniHassim said...

erm...
nk elakkan h1n1 ke nak cover rupe sebenar??
hehe...

ke nk kaver line dari b1n1...??
hehe

Chekgu BaniHassim said...

eh, baru aku perasan ko buat banner baru ek??

ezzati said...

errr..nape tutup!!

kucingorengemok said...

dah ada org rompak kedai emas ngan mask rimas tu.... rhyme pulak :)

Zamz said...

mknmalaya..KFC kat belakang laa..

Zamz said...

salam imheppie

Zamz said...

chekgubh..gua ikhlas beb..bukan nak coverline hahaha

banner tu dah lama laa..berkurun lama

Zamz said...

zati h1n1 di mana2 hihi

IxoR@ said...

Dah macam tu rupa...gi makan KFC, nak ngaappp cam no? hahhahaa....

:D

Zamz said...

kucinggorenggemok biasala tu mmg ada yg suka amik kesempatan..lumrah manusia

Zamz said...

ixora nak makan ada lubang la kat tgh2 hehe

meo188 said...

mcm macho je pakai topeng. Macho tahanan kem teluk guatanamo huhuhu :p

Zamz said...

meo macho ek..aku percaya hahaha

PenuliS said...

di klinik wajib pakai 'mask'......8 jam xcept mkn time.ngee~

Post a Comment