Jom Bekfast Singgit

aku tiap2 hari ikut jalan sultan ismail nak pegi keja..nampakla poster nih..teh tarik dgn roti canai singgit..kat tgh2 KL tuu..

tapi tak sempat la aku nak singgah bekfast..karang tak keja plak aku semata2 nak bekfast singgit kan..


tapi utk peniaga2 lain lah...takleh ke diorang turun kan harga esp kedai mamak2 yg teh tarik pun dah 1.50 belum roti canai lagi huhu

14 comments:

Bapak said...

Zamz,

kat Ipoh ni pun ada sebuah restoran jual roti canai & teh tarik 80 sen jer.

Sis-Lin said...

ishh murahnye...skli mkn 1 keping dgn secawan bru rm2..ish ish murah sesangatttt

kucingorengemok said...

kedai dkt ofis saya, roti canai $1 + teh tarik $1 = 2 kali ganda... tapi terpikir gak kalau roti + teh = $1, adakah dia kecik kan roti tu jadi saiz roti bom?

zamspotte said...

huhu... menang kat harga, ble untung bosa ni...

joegrimjow said...

singgit pon
bnyak kalori
hehe

azizan4444 said...

kt kora bharu..makanan utk satu set keluarga..pling mahal 25 ringgit klu x slp..ley amik apa saje yg anda mahu..pemilik seorang cikgu..kayenye berniaga satu hobi,pasal untg x ksh..plik kn..

erie said...

kt kota bharu...
roti canai + teh ais = 1.20

kt KL
Teh ais sahaja = 1.20

uhuhuhu

Zamz said...

bapak 80 sen je ek..murah tuu

Zamz said...

sis lin tgk tempat gak

Zamz said...

kucing goreng gemok..berkadar terus kot hehe

Zamz said...

zamspotte patutnya diorang ni takyah la amik untung berlebihan sgt

Zamz said...

joe kalori yg mahal tuh hehe

Zamz said...

azizan ada ke camtu..bleh la try bila ke sana nanti

Zamz said...

erie..tempat lain2 hehe

Post a Comment