Pelik Tapi Benar: Hukuman Sebat Selepas Jabatan Penjara Bersedia

aku rasa pelik betullah baca berita nih..

hukuman dah jatuh, pesalah dah bersedia menerima hukuman tapi org yg nak jalan kan hukuman yg tak bersedia..selalunya pesalah yg tak bersedia

samala macam hukuman penjara dah dijatuhkan tapi penjara tak siap lagi..

aku rasa tangguh2 ni hanya mengundang kontroversi je kot..

tapi harap2nya mereka2 ni lebih tahu apa yg perlu dibuat dan semuanya berjalan dgn lancar




2 comments:

ezany said...

haish.. mcm2.. tangguh2 pastu sure nnt tak jadi lak..

aRien de GreaT said...

~hm..tu la psal zamz..yg si krtika tu pyela bersedia mntal fzikal..igt sng ke nk serah diri dri kena rotan..hmm

Post a Comment