Salam..Cite Pagi Ahad

sure ramai dah tgk berita smlm kan..aku je tak tgk sbb tu kena tgk online je..

ramai gak kena tahan smlm ek kat 600 org...nasib baik aku awal2 lagi dah elak masuk kl takut plak aku pun terjoin perhimpunan kesesakan atas jalanraya smlm..letih beb

lain2 cite..misha omar bersedia utk kawin?

9 comments:

Jard The Great said...

hoh.. dasat wei smlm.. huhuhu

meo188 said...

jem siot!

Chekgu BaniHassim said...

erm...
ape nk ckp...dah itu yg dorg nk tunjuk...

intan.dayana said...

hurmm..ape nk jd da negara kita sekarang kan.takut nye!

Myza Pesona said...

Dah macam kat luar negara pulak! Apa nak jadi ni? Malaysia tanahair ku! Macam dah tak selamat je kat negara sendiri!

Zamz said...

meo ko terjebak sekali ke

Zamz said...

jard pun ada kat kl ke smlm

Zamz said...

chekgu bh kekadang tak paham apa yg diorang nak tunjuk sebenarnya

Zamz said...

myza intan..benda ni sekali sekala je kot..yg kes2 ragut pecah rumah lagi menakutkan huhu

Post a Comment