Cadangan Waktu Perjalan PLUS Sempena Cuti Perayaan

cam biasa gak plus ada keluar kan cadangan waktu perjalanan sempena raya aidilfitri
tak sure la ada org yg ikut ke tak

kalau sume org ikut senang la kan..tapi sume pun ada hal masing2
so ikut suka korang la hehe..janji sampai dgn selamat

3 comments:

Kujie said...

betul le tu, masing2 ada agenda tersendiri, tunggu anak sekolah dulu, suami habis keje last minit, tiba2 ada sedara nak tumpanglah...erh..nak singgah sana sini belum beli itu ini..hehehehe'
''' tak kan habis selagi tak sampai hari raya!

zamz said...

betul tu kujie heheh
selagi tak raya selagi tu la sibuk hehe

MushroomCute said...

bayar tol balik kg cuma 9.10 jer. Then masa pon kejap jer...tak smpt aaaa nak tunggu sampai tgh mlm baru gerak...huuhuhuhuh

Post a Comment