Musim Perayaan: Diskaun 20% Untuk Pengguna Lebuhraya PLUS

macam tahun lepas gak kot..sesapa yg berminat nak travel between 12 tgh malam sampai 7 pagi bolehla dpat diskaun 20% utk hari2 yg terpilih

so plan la perjalanan korang kalau tol rm50 boleh la dapat diskaun rm10..hopefully ramai la yg travel mlm sbb aku rasa nak travel siang je hehehe...baru tak jam

5 comments:

Dhiela Dot Com said...

bijak bijak bro zamz hehe ... dhiela konpem travel siang sebab balik tengahari sabtu huhuhu ... tak merasa lah jawabnya diskaun 20% tue :(

meo188 said...

yipie!

Kujie said...

bila nak raya, travel siang tau malam sama je sibuknya....dulu kat plaza tol Ipoh Selatan tp skrg ni kalau nk ke utara tak perlu berhenti kat plaza tol Ipoh lagi .........terus je

ezzati said...

x lalu highway pn...heeee

IxoR@ said...

terkecuali...

balik kg tak lalu toll pun.......

Post a Comment