Invisible Man...Amazing Tul Lah

Mamat ni kaler diri dia sendiri...katanya takde photography or computer trick..kalau betul mmg terer gile lah

8 comments:

ZARA 札拉 said...

ni bukan invisible~

ni tahap sesumpah ni~

hahaha~

Mr PenyuBiru said...

aku rasa guna teknik photoshop ni.

Jard The Great said...

hahw.. yg last tu hampir ku tak nmpk

Eiba said...

Hahahahaha...keturunan sesumpah kot nie...x kan perfect sampai cam nie...kalau betul...something wrong kat mamat nie.. punya lar yayayaooo jer nak femes..hikhikhik...by d way..nice article to share...

dr.aku.la said...

takde keje la tu sampai buat macamni.
hehehe...

IxoR@ said...

Betul cakap ZARA...sesumpah..bling bling!!!

Tapi kagum la...sungguh kreatif!

LynorD said...

nampak cam photoshop... tak tau la kalau dia leh buat betul²... imiginasi tinggi betul dia nie...

j0j0_bdiN@ said...

kerja yang bersungguh2 kalau betol dicat2 badan...
makhluk keturunan menyamar..
ye.. mungkin genetik sesumpah..???

Post a Comment