Salam Pagi Sabtu..Jom Gemokkan Diri


Weekend lepas raya ni kan..harus lah byk open house2 yg org buatkan...aku pun ada la beberapa jemputan...rasa nak pegi tu malas sikit pun ada

sbbnya sure takleh nak elak dari makan makanan lemak berkrim disukai ramai..huhu

baru nak diet hahaha...baru je turun sikit..lepas open house naik 2 kali ganda dari yg turun..

apa2 pun selamat beropen house..


10 comments:

meo188 said...

jom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

paatz said...

wa...makan banyak2..blog terbuka xde ek?hehe

aZuRa AhMaD said...

mkn2 dulu..nanti exercise....masa posa berat turun..pas raya..naik ja badan....byk sungguh makanan berlemak...hehehe

Yanmie said...

salam zam

ya rabbi menyelerakan sungguh rendang mu itu..hihii

yelah yan pun susah nk diet bln2 raya cam nie..huhuu..berat pun dh naik 2 kg dgn pantasnye..uwaaaa....

imanshah said...

Aku pun dah naik 2 kg..aduih nak turun bukan maion susah

ayinn said...

uishhh,... sedapnyee,.. trliurrr aku,..
adeshh,.. nak sikit??? ehehe

Dba Ghani said...

pergh!!!! mai la dtg umah aku utk menambahkan kg kau!! hee

chekgu BaniHassim said...

hehee...
gemok dah aku nih...
huhu

IxoR@ said...

jom...ixora nak ikut gak....mg berat badan dah naik dah...

zamz said...

wah ramai gak dah naik berat badan ek...jgn risau lah kita serupaaa hehe

Post a Comment