Exercise Otot Muka Dulu Dengan Layan Lawak Pagi Isnin..ekekeke

Kat Baling ada satu family… famili tu ada ayah n mak mertua, anak dan menantu serta cucu.

 

Satu hari, tengah sedang menantu lelakinya tengok tv, ayah nyer lalu depan dia.

Tiba2 ayah mertuanya rebah depan dia sambil pegang dada…. Kelam kabut dia.. pastu bini mak mertua dia pun datang terkam.. semua terkejut..


Semua dah gabra…. Sambil pegang2 dada… ayah mertua dia pengsan… tk sedar… pastu macam sedar x sedar…

 

Menantu tadi gabra… mak mentua dia suruh dia ajar mengucap kat bapak dia tu sebab dia ribakan.


Dia gabra jugak… pastu bini dia pun suruh sambil tolak2 bahu…mak dia suruh lagi…


Dah gabra sangat, dia pun buat…


Dia letak kat telinga ayah mertua dia dan dia pun cakap…

 

"MA RABBUKA…"

Terkejut bini n mak mertua dia…

Tiba2 ayah mertua dia sedar dan terus sound…


"OII… AKU TAK MATI LAGI DEYY…""

Sambil ayah mertkua dia tu urut2 dada dia….

 

Sepatutnya dia ajar mengucap, gabra punya pasal… dia dah jadi malaikat….


6 comments:

Zura said...

hahaaha...bagus gak cm tue...terus insaf...

enyheartsdiamond said...

hakhahaha..funny!

ezzati said...

kuang2..bole lak

Bb Hussain said...

hahaha..memang berkesan exercise otot muka ni..

hans said...

hahahaha
serius gelak jer baca
itulah
buat2 lagi berlakon sakit
kan diri dia juga cuak

NiNa' said...

hahhaa..
~

Post a Comment