Happy Besday To Nabihah




Diam tak diam dah 3 tahun dah anak aku yg kecik nih. bab2 posing ni mmg dia suka walaupun tak pandai cakap lagi. Kali ni kitorang celebrate besday dia kat penang, so posting ni lambat beberapa ari. Harap2nya, anak bongsu aku nih akan cepat bercakap lepas ni. amin.

13 comments:

Bb Hussain said...

Happy Birthday Nabihah..semoga cepat bercakap yer and jadi anak yang solehah..

KNizam said...

eppi besday nabihah, nanti ankel bawak kapet pakistan satu. hehe :)

Tirana said...

Happy birthday to Nabilah...Semoga sihat dan ceria selalu

[z@ck] said...

Happy Birthday Nabihah =)

chekgu BaniHassim said...

happy bday nabihah...
uncle eh, abang :P doakan bihah cepat2 cakap...
boleh lawan borak ngn abah...

meo188 said...

comel!!!

Zamz said...

bb tq bagi pihak hehe

Zamz said...

ankel knizam nanti kitorang tunggu kat klia hehe

Zamz said...

tq tirana

Zamz said...

thanks zack

Zamz said...

chekgu bh skrg pun lawan borak gak cuma tak paham je haha

Zamz said...

en meo..anak bapak la katakan muahahaha

armin yosh said...

yg nih ikut prangai saper nih!..huhu

Post a Comment