Kenapa Persekitaran Sekarang Dah Tak Selamat Macam Dulu2???

Hari ni ada lagi news macam ni..kekadang terpikir gak manusia jenis apa diorang ni sampai dgn budak2, kanak2 pun nak jadikan tempat melepaskan nafsu. Takde perasaan ke diorang nih? 10 tahun tu mcm tak cukup je utk penjara maksimum. letak seumur hidup pun ok. menyusahkan org je manusia macam nih

Teringat lagi masa aku kecik2 jalan2 satu kampung kira perkara biasala utk budak2. Berlainan dgn budak2 skrg ni nak biar main luar rumah pun nak kena pikir 10 kali.

3 comments:

Bb Hussain said...

serious memang takut dengan keadaan sekarang ni..zaman bb dulu pun leh jln2 kat kg..tapi ada gak la kes nak kena colek..cuma derang tak sehebat nak menipu sgt la dulu..

zamspotte said...

Tebiat org skang ni memang pelik tapi benar... haiz

Harap2 kita semua dijauhkan dari berperangai cam binatang

Zura said...

a'ah kan...dulu nk jenjalan sorang2 pun xde hal...skrg nie walaupun dh tua kena berteman jgak..

tuelah skrg nie byk kes pemandu van sekolah cabul @ rogol student terbongkar...

apelah drg nie...xtakut hukum Allah ke...ermmm..

Post a Comment