Demam La Pulok


dalam byk2 hari aku bekerja, masa aku bercuti la nak demam. dugaan betul. rasa nak tido je sepanjang hari. ni dah masuk hari ketiga. mesti jangkit dari budak2 nih huhu

12 comments:

imanshah said...

Semoga cepat sembuh na

Bibi Hussain said...

minum air suam banyak2..take care n get well soon ;)

love is forever said...

demam cuti lama sangatlah tu, take care

Zura said...

semoga cepat sembuh..
demam raya nie..mesti berjalan sakan nie... :)

zamz said...

tq imanshah

zamz said...

bb dah bergelas minum nih..tapi sbb sakit tekak kan minum air pun sakit huhu

zamz said...

fina mungkin gak kot hehe

zamz said...

zura last week je byk berjalan minggu ni dok rumah jee

Heldamelissa said...

dah sembuh ker? semoga cepat sembuh yek...

mesti beraya sakan tu sampai demam tu...

dinsblog said...

la..dah elok ke blom zam? makan pananol banyak2 kasi cepat sembuh.. :)

Zamz said...

salam helda dah ok sikit

Zamz said...

dins..demam dah ok last week lagi yg lain je ada saki baki lagi huhu

Post a Comment