LHDN Selesai Lebih 80% Kes Tuntutan Bayaran Balik...huhu

Nampaknya aku tak termasuk dalam 80% tuh...huhu 
Dah la this year aku submit thru efiling awal dari biasa. Baru nak berangan dapat lebihan kredit sebab co aku tolak pcb terlebih2...ingat aku kaya sangat kot. Alih2 tak dapat la pulok..so next year balik asal lah..submit last minit gak...baru puas hati. At least aku boleh sedapkan hati yg diorang lambat bayar ataupun tak bayar sbb aku submit last minit. Hopefully, next year 100% lah ye. Kalau kat tempat keja aku nih, takat achieve payment 80% kpi diorang patutnya 1 out of 5. Need improvement lah.

2 comments:

Bapak said...

salam.

bro, alhamdulillah Bapak dpt refund bulan September lepas, beberapa minggu nak raya.

sebelum itu ada contact officer lhdn, dia ada kata tahun ini lhdn check efiling kow2, pasal ramai sangat yg refund.

tu ada yg lambat dpt refund tu, cuba refer lhdn...

zamz said...

emm betul gak tu bapak..nantila nak check balik dgn irb. ingatkan automatic je takyah nak call2 diorang

Post a Comment