Boringnya Menunggu...

Nampaknya arini keta masuk klinik besar huhuhu...dah masuk klinik besar wangnya pun besar gak. Dah lama aku tak pi eon glenmarie nih..sampai dah pindah pun aku tak tau. Nasib baik tak sesat. Kalau tak sebab keta tu semput cam orang kena astma takdela aku nak datang sini. workshop ah beng pun boleh buat..tapi ada je nak kelentong.. harap2nya dah dtg eon glenmarie sume masalah settle la. lain kali aku rasa nak beli je parts ori pastu antar kat workshop luar..murah skit kot.

sempat gak aku tanya pasal inspira...dengarnya ramai gak beli..waiting list pun dah 5 bulan untuk 2.0 litre. mcm menarik gakla sbb murah by 30k berbanding harga mitsubishi yg original. ni yg asik berpikir je nih...huhu 

4 comments:

Gieyana said...

Arghh..kesiannya..besarlah kos akan keluar nnt..

^^ tetiba tingat kt si Itam ai gak..calar kt pintu sebelah co-pilot, alamatnya ujung bln nie melayang 3 ratus!huhu

Zamz said...

gieyana..nafsu besar bayar pun besar..hihi salahkan diri sendiri hehe

Unknown said...

sudah tiba masa kot beli kete baru heheh

Zamz said...

heldamelissa mungkin gak lah hehe

Post a Comment