Renew Road Tax Online...


hemmpphh..

dah berkali2 aku try renew road tax online thru myeg nih, asikla tak successful advertisement bukan main lagi, ni yg menyampah ni.

tak paham betul aku takkanla ramai sgt org yg renew online, kalau ye pun ramai takkan kul 2 pagi pun ramai lagi...tapi aku bayar saman boleh pulak, confuse betull

yg aku suka pasal myeg ni, convenient la dari renew insurance sampai la renew roadtax dgn duit rebate tu boleh transfer online je, kalau tak sume kena buat manual, byk gak tempat nak pegi tuh which aku mmg malas bab2 ni lah, sure nanti asik tertangguh je.

nampaknya kalau tak berjaya jugak, terpaksala aku ke jpj jugak then ke post office pulak nak claim rebate.

kan dah jadi merah lagi tulisan aku ni hahaha

6 comments:

JULIE said...

Bab ni, APP masih lagi old fashion. Call je and bercakap dgn agent. Dari kenal on the phone as auto insurance agent sampai dah jadi kawan pulak. Itulah dia kan....in the IT era, we still need the human interaction.

Anonymous said...

maybe la app..
tapi kalau ok semua nya senang la sangat..

ras-adieza said...

sabar zamz..sebelum tu nak cakap tq jenguk blog kita. susah2 buat cara manual lah, next year baru buat online.

Anonymous said...

aku prefer online.. payment bill, update akaun dan byk lagi...

p/s - ganaz tulisan merah

Anonymous said...

ras...nak try jugak buat online malas nak gi merata2 nih minyak mahal :P

sam...aku pung..sume online

Anonymous said...

finally berjaya jugak renew online..phewwhh..cuma nak tunggu rebate plak masuk..hopefully kejap je lah

Post a Comment